x und y sitzen auf dem baum... auf englisch?

3 Antworten

Hallo,

“Johnny and Marissa, sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G. First comes love, then comes marriage. Then comes an abrupt, tragic miscarriage. Then comes blame, then comes despair. Two hearts damaged beyond repair... Johnny leaves Marissa, and takes the tree. D-I-V-O-R-C-E.”

― Kris Wilson, Cyanide and Happiness Vol. 2: Ice Cream & Sadness

(http://www.goodreads.com/quotes/324133-johnny-and-marissa-sitting-in-a-tree-k-i-s-s-i-n-g-first-comes)

:-) AstridDerPu

AstridDerPu  28.06.2013, 12:12

Schön, dass dir meine Antwort gefallen hat und danke für das Sternchen!

:-) AstridDerPu

Die sagen das gleiche nur in Englisch ;) x and y sit on the tree.. glaub ich ; ) LG ; )

cryMuffin
Fragesteller

danke ;)

X and Y
sitting in a tree,
key-ai-es-es- ai-en-gee.
First comes love,
then comes marriage,
then comes baby
in a baby carriage
sucking his thumb,
peeing his pants,
doing the hokey-pokey dance!

cryMuffin
Fragesteller

danke :D

Koschutnig  19.06.2013, 15:50

Dumme Fehler, als ich in der 3. Zeile statt K-I-S-S-I-N-G die Buchstaben-"Namen" schreiben wollte:
Richtig wäre: kay-i-es-es-i-en-gee - oder wär da besser djee?